מסע האופניים ה-4 למען ילדי מרכז שניידר

מסורת רכיבת האופניים למען ילדי מרכז שניידר בשנים 2008 2009 ו- 2011 ה משיכה גם בשנת 2012 ביוזמת עמותת נאמני מרכז שניידר. כל ההכנסות מהרכיבה יועדו  לבניית הפגייה החדשה במרכז שניידר לילדים. 

  

מסע האופניים התקיים בין התאריכים 16-18 במאי במתכונת דומה לשנים קודמות.  יומיים רכיבת כביש בצפון עם לינה בקיבוץ בכפר הנשיא ויום אחד רכיבת שטח במרכז. 

סיום המסע צוין בטקס רב משתתפים במרכז שניידר לרפואת ילדים. 

 

רכיבת שטח באזור פתח-תקוה, בשני מסלולים (משולטים לכל אורך הדרך), כדלקמן:  

• מסלול ארוך 35 ק"מ - דרגת קושי בינוני: נקודת זינוק - חורשת הספורטק כפר סירקין, גבעת השלושה, בני עטרות, קיבוץ עינת, מקורות הירקון, אבו רבאח, מרכז שניידר.  
• מסלול קצר 15 ק"מ - דרגת קושי קל (מתאים גם למשפחות עם ילדים): נקודת זינוק - חורשת הספורטק כפר סירקין, בריכת הנופרים, אבו-רבאח, מרכז שניידר.  

שתי הקבוצות התאחדו בצומת ירקונים ורכבו במרוכז מצומת ירקונים בליווי משטרת התנועה של פתח תקווה  עד למרכז שניידר. בזמן הטקס במרכז שניידר - שטח סטרילי לשמירה על האופניים. עם סיום הטקס עמד אוטובוס לרשות הרוכבים אשר היו מעוניינים בהסעה חזרה לנקודת המוצא בכפר סירקין.  

 

רוכבים רבים שלחו למשרדי העמותה רשמים וחוויות משלושת ימי הרכיבה. להלן הנבחרים שבהם:

 

"עברו כבר כמה שבועות מאז המסע  המופלא אך עדיין לא נס ליחו. רציתי לאמר תודה מכל הלב על הארגון שכמו בשנים עברו היה מופלא ואף משתבח עם השנים. 

מבחינתי, סימנתי וי גדול על 80 ק"מ באופני שטח על כביש, היום השני נגמר לי מהר , ובשלישי הייתי במגרש הביתי! תודות לסמי שסחב אותי בעליות (איזה כושר!) 

 

לרפי - על ההדרכה, לשוטרים - על השמירה, ליהודית - על הצילומים. יישר כוח. נתראה בשנה הבאה במסע הבא

דגנית

 

 

"לזיווה ולכל הצוות נאמני שניידר,

תודה רבה על האירגון המופלא על האירוח ועל המסע עצמו. כמו כל שנה אני נהנה לרכב במסע שמיוחד לבית חולים , כי מאחורי כל מסע יש מטרה שאת מכוונת

השנה זו היתה הפגיה. תמיד כיף לשבת על האוכף של האופניים ולצאת למרחב ואם האירגון והתנאים מתאימים אז זה הופך לחוויה. ואכן היה חוויה להיות במסע הזה. אז להתראות במסע מס 5 

אילן לוי חדר ניתוח שניידר ילדים.

 

"תודה על ארגון מסע מעולה ומתוקתק, ועל ההזדמנות שנתת להכיר כל כך הרבה אנשים טובים ויקרים 
שתזכי להרבה שנים של ארגון מסעות כאלה לטובת הכלל ובפרט ילדי ביה"ח שניידר "
יואב

 

"ברצוני להודות על מסע יוצא דופן ומהנה שחווינו ביום שישי האחרון . כל הכבוד ויישר כח . נהינינו עד הגג !!!!!  "

עינת שחר יציב     

מנהלת הון אנושי, חב' פז 

 

"אני חייב לציין שהיה מאוד יפה  ומאורגן בצורה מדהימה. אני נהניתי מאוד. ונתראה שוב בשנה הבאה  "

ויינר יוסי 

 


"שמחתי להשתתף במסע אופניים 3 למען מרכז שניידר, זו הפעם הראשונה בה אני נוטלת חלק במסע אופניים מסוג זה  המסע אורגן, נוהל ותוזמן בסדר מופתי  מתוך מחשבה ודאגה לנו הרוכבים ולצרכינו. מודה לכם על החוויה. נתראה בשנה הבאה. "
בברכה 
מירית שלום 

 

"זיוה ורפי שלום,

ימים אחדים לאחר המבצע (שלכם) והכיף (שלנו ושלכם) אני מבקש להודות לכם מקרב לב על חוויה נעימה, צעירה ורעננה שאיפשרתם לי לקחת חלק בה. 

הכנתם ומימשתם את הפרויקט באופן נהדר ואני מעריך כמה הרבה עבודת הכנה ותאום זה מצריך. נהניתי מאד מכל החלקים ומהשלם. אני מאחל לכולנו שתמשיכו להפיק את הפרייקט הזה עוד שנים רבות ובבריאות טובה. כל טוב ותודה "
יחיאל נרקיס 

 

"היי שלום השתתפתי ברכיבה ומאוד נהניתי . שאפו על ההפקה ועל היוזמה כן יירבו אירועים כאלו "

בברכה 

נתי אוקה


"כל הכבוד, אין מילים, כבר שמעתי רבות על ההצלחה הכבירה!!!!! "

פרופ' יוסף פרס מנהל, מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל 

 

"כל כך שמחתי שהייתי בטקס הסיום של מרוץ האופניים. היה מאד מכובד ומרגש. ההשתתפות של הילדים והמבוגרים באמת היה מיוחד. הנחיית בצורה מקצועית, טבעית 

ושובבית בדיוק כמו שצריך. האווירה הייתה מצוינת, גם הקישוט וסידור החצר היה יפה, עובדה שהשמש לא הפריעה לאף אחד ליהנות. כולם נראו שמחים ומרוצים. 

כל הכבוד!!! "

תמי מילדוורט 

 

"הבעת הערכה והוקרה אישית למשטרת התנועה: 

בימים 16-17 למאי 2012 רכבתי במסע התרמה למרכז שניידר לרפואת ילדים באצבע הגליל ורמת הגולן, הופתעתי מהשדרוג החיובי בליווי המשטרתי בשני ימי הרכיבה    

מצוות השוטרים האחראים. הנעימים והאדיבים  ובמקצועיות רבה גרמו לאווירת ביטחון. באצילות נפש שלווה ובטוחה בדבר שלא הכרנו ולא ידענו עד כה, בתרומתה   

לקהילה ובמאור פנים חיובי לאין ערוך. ישר כח, ברגשי תודה ובהערכה רבה. 

רפי יעקב 

הנוסח הנ"ל נשלח למשטרת ישראל לתודתי והערכתי. 

תודה אישית לכל הרוכבים ולתמיכתכם בנו לאורך כל ההכנות ולביצוע המופלא. תודה, "

רפי יעקב 

 

"לכבוד הוא לי כאדם פרטי וכבעלים של מצמן פ"ת לעזור בפרויקט כזה. כל הכבוד לך ולשותפייך. מי ייתן ונוכל להשתתף באירועים כאלה גם בעתיד. תודה. "

אורן חפץ, מצמן מרוץ פ"ת 

 

 

"תודה לזיוה ורפי על ארגון וביצוע נפלאים. גם היום השני הקצר מהמתוכנן לא פגע בהנאה. עותק התודה למשטרה, בהתאם לבקשת רפי: ב- 16-17/5 השתתפתי במסע  

אופניים למען ביה"ח שניידר, באצבע הגליל ורמת הגולן. אני רוצה להודות לשוטרים שליוו את המסע על סיוע, רוח טובה ושדרוג החוויה. "

בברכה, אלי הקר, משרד מבקר הכללית 

 

"ברצוני להביע את הערכתי האישית והכנה על פועלך מדי שנה בהוצאה לפועל של המסע למען ילדיי שניידר. המסע הפך להיות מסורת שעוברת מפה לאוזן ואין פלא שמספר המשתתפים  רק הולך ועולה. כמדריכה באירועים אחרים אני יודעת כמה עבודה ולחץ כרוך בהפקה של אירוע מעין זה. כמובן שבאותה נשימה ברצוני להודות לרפי על המקצועיות והאחריות והעזרה  הרבה. (מרשה לעצמי בשם כולם) שבלעדיו את לא זזה. ואני זזה בהוראה שלו, על אף שאני לומדת ביום שישי התייצבתי ברצון רב,לפחות מהמשובים בעל פה שקיבלתי מקבוצת המשפחות הם נהנו. 

פגשתי את מרק השוטר והודאתי לו שוב. הם שיתפו פעולה באופן מרשים. מצרפת קישור לאגף התנועה במשטרה. לשליחת תודה אישית. שמות השוטרים שליוו אותנו במשך יומיים.  

בצפון: קובי אגימן, מארק ארקין, יוסי רוזנצוויג,אודי ארגמן. בריאות וכוח, נתראה בשנה הבאה, בעזרת השם. "

 

רונית אדמון/מנהלת סיעוד/מרפאת אלקנה 

"תודה לך על כל ההשקעה, נהינו מאוד. נשמח לראות כשיהיו תמונות. שבוע טוב ובהצלחה ביתר המשימה. "

יעל נתיב, שיווק מוצרי תשתית, פזקר 

 

"זיווה כספי היקרה , כל הכבוד !!!  

תודה רבה על הזכות שניתנה לנו השנה להתנדב כצוות מלווה למסע האופניים של עמותת "נאמני מרכז שניידר " למען ילדי שניידר.  

את הקבוצות לאורך המסלול. הפקת הארגון וכל הלוגיסטיקה שהיתה כרוכה בהפקת המסע דרך ההתכנסות והמפגש בבוקר, ההזנקה ונק' הרענון וכמובן מסלולי הרכיבה. כל האירוע היה מסודר, מאורגן ומתוזמן יפה מאד. אנו מקווים שהצלחתם לגייס הרבה מאד כספים ותרומות לצורך פרויקט בניית הפגייה החדשה בביה"ח. אני מאחל לך הרבה בריאות ואריכות ימים ושתזכי להרים מסעות כאלו גם בשנים הבאות. חזקי ואימצי ויישר כח (-:   "

אופיר בגים, דודי קריב, בני שפירא, יוסי זיגדון  

קבוצת גלגלי המושבות - מועדון לקידום התרבות החברתית וההנאה שברכיבת אופניים בשכונת אם המושבות בפ"ת 

 

"רציתי לחזור ולהודות לך על האירוע שהייתה לנו הזכות לקחת בו חלק ביום שישי. גם מטר (ביתי) וגם אני נהנו מכל רגע, למרות המאמץ, החום והקושי הפיזי. האנרגיות, האווירה,  שיתוף הפעולה ומעל הכל המטרה העניקו לנו חוויה מדהימה. היה מרגש מבחינתי להגיע לשניידר ולראות שוב חלק מהצוות המדהים שליווה אותנו במשך שלושת החודשים הקשים בחיינו  וכמובן את התמונות המדהימות של זיו קורן מהפגייה שכאילו שיקפו את חיינו מאותה תקופה. נשמח להתנדב ולקחת חלק באירועים נוספים של העמותה. האם יש עמוד פייסבוק לעמותה?  

תודה רבה על הזכות שניתנה לנו בזכותכם. "

רונן וייסמן 

 

"זו הזדמנות נוספת לומר שהיה ארוע מקסים , כל הרוכבים היו מרוצים עד מאוד , דיברו על כושר אירגון מעולה , דבקות במטרה ובעיקר על ההתרגשות הגדולה  

ברכיבה למען לשניידר. כל הכבוד לך ולצוות. "

תמי בן רון, מנהלת אדמינסטרטיבית 

 

"רציתי לעדכן אותך שאני  מקבלת פידבקים מאד טובים מרוכבינו. הם ציינו במיוחד את הארגון המופתי (החשיבה על כל פרט) , האירוח והכיבוד הנהדר,  

יישר כח והמשיכו במטרתכם הנעלה!"

אורלי דורון, מנהלת משאבי אנוש, חברת מלם תים  

Adminגיוס, עסקים