רץ כדי לנשום

עמיחי איטיליאנדר

עמיחי איטיליאנדר

שמי עמיחי איטליאנדר,לפני כ-19 שנה אובחנתי כחולה סיסטיק פיברוזיס. בעזרת ה' בפברואר הקרוב ארוץ במרתון תל אביב למרות המחלה. אם הייתי נולד לפני 30 שנה כנראה שלא הייתי כאן היום כדי לכתוב את המכתב הזה.

סיסטיק פיברוזס CF, הוא קרב יומי הכולל טיפול רפואי תמידי כאשר שגרת היום כוללת אינהלציות, פיזיותרפיה, עשרות כדורים וזריקות וביקורים תכופים בבית החולים. מרפאת ריאות בבית החולים שניידר דואגים שאני ועוד מאות חולים מכל רחבי הארץ, יקבלו את הטיפול ותמיכה הכי טובים בעולם! טיפול רפואי, תמיכה נפשית, הכוונה, קידום זכויויות חולים, הכנסת תרופות מצילות חיים לסל, והכי חשוב מקום שנותן לך הרגשה של בית. בלעדי מפראת הריאות לא הייתי פה היום! עכשיו הגיע תורי להחזיר את הטובה, ובעזרת ה' ארוץ את המרתון הזה עבור כל החולים הנשימתיים שנאבקים לנשום באופן יום-יומי.

וכאן אתם נכנסים! כל אגורה שתתרמו תעזור למאות חולים להילחם במאבק היומיומי שלהם לנשום. התרומה שלכם תאפשר עוד תמיכה בצוות הרפואי, קניית ציוד ותרופות מצילות חיים, ועד לקישוט ועיצוב המרפאה כדי להנעים את הביקורים עבור מאות המטופלים ובני משפחותיהם. עזרו לי להחזיר את הטובה על ידי תרומה למרפאה, ותאפשרו לי ולעוד מאות מטופלים את החופש לנשום!

Adminגיוס, בית