האחות רויטל צ'רניאק זכתה השנה במלגה ע״ש ציפי דנה

מימין לשמאל: ד״ר גלי אברהמי, פרופ' שי יזרעאלי, כוכי מויאל, רויטל צ'רניאק, נחמה גנץ, תמר נתנזון, עו״ד אפרת בר-נתן

מימין לשמאל: ד״ר גלי אברהמי, פרופ' שי יזרעאלי, כוכי מויאל, רויטל צ'רניאק, נחמה גנץ, תמר נתנזון, עו״ד אפרת בר-נתן

האחות רויטל צ'רניאק זכתה השנה במלגה ע״ש ציפי דנה. הפרס הוענק לה בטקס חגיגי במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל, בהשתתפות פרופ׳ שי יזרעאלי, מנהל המערך ההמטולוגי-אונקולוגי, נחמה גנץ, אחותה של ציפי ונציגת המשפחה, וכן עו״ד אפרת בר-נתן, מנכ״לית אגודת הידידים ״נאמני מרכז שניידר״.

רויטל צ'רניאק החלה את עבודתה כאחות ביחידה להשתלות מח עצם לפני 3 שנים. כבר בראשית דרכה הפגינה רויטל מוטיבציה רבה לשפר ולקדם נושאים נבחרים ביחידה. העלתה הצעות ויזמה שינויים ושיפורים.

רגישותה ויכולת ההֲכָלָה שלה ראויים להערכה ולהערצה. היא מגלה לאורך שנות עבודתה ביחידה אמפטיה, אדיבות, רצינות מקצועית ואחריות רבה.

רויטל נבחרה לרכז את נושא ניהול סיכונים של היחידה, ועושה זאת על פי סטנדרטים מקצועיים.

כחלק מעבודתה בריכוז ניהול הסיכונים של היחידה, רויטל זיהתה את הצורך להתפתח ולהתמקצע בתחום מניעת זיהומים, מתוך מחויבות להתפתח, היא הסכימה ללמוד את הנושא ונאותה לקבל על עצמה את תפקיד נאמנת מניעת זיהומים.

הרצון של רויטל לקדם, לפתח ולהוביל תחום חדש במערך ההמטולוגי אונקולוגי, במטרה לשפר את הטיפול במטופלים, משתלב ברוח הנתינה של ציפי דנה ומגשים אותו.

הקרן ע״ש ציפי דנה

ציפי דנה ז״ל היתה אחות במערך האונקולוגי במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל.

משנת 2000 שימשה ציפי כמדריכה קלינית של המחלקה האונקולוגית. בתפקידה הכשירה דור שלם של אחיות חדשות לעבודה במערך האונקולוגי, בסבלנות אין קץ ובהדרכה המתובלת בהומור.

הייתה לה הרגישות להתאים את דרך ההדרכה כפי יכולותיה של כל אחות ולהפיק את המרב מכל אחת. עם התפתחותה המקצועית פיתחה את תפקיד מתאמת טיפול ביתי וחולה סופני.

הייתה זו חשיבה פורצת דרך וניסיון לאפשר למטופל ולמשפחתו לשהות בבית ולקבל טיפול במסגרת הבית והקהילה. בשנת 2005 קיבלה ציפי פרס הצטיינות על בניית תפקיד כאחות מתאמת טיפול פליאטיבי.

בשנת 2015 משפחתה החליטה להקים קרן - באמצעות עמותת נאמני מרכז שניידר - אשר תעניק מדי שנה אפשרות לימודית - הכשרתית לאחות נבחרת מהמערך ההמטולוגי- אונקולוגי במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל, אשר תקדם את פועלה, ברוח מסירותה של ציפי.

ציפי קידמה ופיתחה תחומים חדשים מתוך רצון לשפר ולהעניק למטופלים טיפול איכותי ומקצועי ולספק מענה לכל צרכיהם.

תודה לבני משפחתה של ציפי ז"ל על היוזמה להקמת הקרן ומימושה במענקים שנתיים.

בתמונה: רויטל צ'רניאק ונחמה גנץ

Adminבית