מתלבשים על הסרטן - אירוע התרמה במתחם קסטיאל

קבוצת סטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה אירגנה בסוף מאי 2013 אירוע התרמה גדול במתחם קסטיאל בתל אביב, אליו הגיעו מעל 700 איש.
אירוע ההתרמה - מתלבשים על הסרטן - כלל תצוגת אופנה מרהיבה בהשתתפות סטודנטים מהבינתחומי שבפעם הראשונה צעדו כדוגמנים על המסלול, והוא הוקדש למאבק במחלת הסרטן ולהעלאת איכות חייהם של ילדים חולי סרטן.
נאמני מרכז שניידר והקרן לחקר הסרטן יחלקו ביניהם את סך התרומות שנאספו מהאירוע. עמותת נאמני מרכז שניידר תממן בזכות תרומה זו כ-200 שעות פרטניות של תרפיה באומנות לילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית.
יוזמי ומארגני האירוע, גילי ליכטמן ודניאל ארדון, רתמו אליו את מיטב המעצבים בארץ, וזכו לשיתוף פעולה עם תום פלד ואיתמר יעקובה, שייצגו את הקרן לחקר הסרטן. את הערב הנחתה בחן רב גלית לוי.

תודות לכל מי שלקח חלק בארגון האירוע:
מיה קרמר שחר שהפיקה את תצוגת האופנה והיתה הסטייליסטית הראשית של האירוע, כאשר לצידה נתנו יד רחלי, ושאר צוות STYLIT. רותם רף מחברת הפקות פיור פרודקשנס שהפיק את האירוע. מיכל הלפרן רתמה את מיטב המעצבים בארץ לאירוע, כמו גם סוניה ודינה ושאר צוות הבלוג DREEDTEA. אפרים קסטיאל המנכ"ל וכל הצוות - מתן, ליעד, חגי, עידו. צוות בוידעם - תומר ומור שעזרו עם גרפיקה, כתבות, ותרמו את הסיכות. צוות סטודיו פפס ודוד על העיצוב הגרפי. נימרוד לב ואיטן סולומון. אגודת הסטודנטים מהבינתחומי. צלמים - נופר, ג'וני, פלדמן, מור ויוהנס. הצוות של ירין שחף - קסניה, קארין (מאפרת ראשית), ושאר שאיפרו את הדוגמנים/יות. אנטונים -  תמר שתרמה את המברשות למאפרים ופרסים להגרלה. עופר חנגל והצוות שלו שדאגו לעצב את השיער של הדוגמנים/יות. גיורא מפאשה ופרטים הקטנים על התאורה והגברה. היחידה לאבטחה. דיג'יי חן אייזן. לכל מי שתרם אוכל - ארז וחנן, הסושיה, פרנג'ליקו, קאפקייקס של לימור אקרמן. מרטיני שתרמו בר קוקטיילים, בילי ג'ין וויסוצקי. לוריאל ואסי שתרמו חבילות שי. דורון הפקות ברמה שתרם את המגנטים, אבי תא שקוף. אהובה ינאי ממתן - משקיעים בקהילה. צוות מורפיום, ג'וש מ-WEJ שתרם שעונים להגרלה, ענת נברון שחיברה אותנו למעצבים. ולכל המעצבים המוכשרים על זמנם ורוחב ליבם: דויד ששון, שלומית אופיר, שיר דור, רוני קנטור, רונן חן, ליאת גינסבורג, יעל קאילה שגיא, שני בר, יעל רשף, אורן נורי, פשוט ולבן, פונצ'אוס, תמר פרימק, דפנה לוינסון.


DHL, Miss Geisha, Jul, Blank Daphna Levinson HDL Nihilo by Nili Ben Simon, Northern Star by Nadav Rosenberg, Pioo Pioo, Pistolero SisterM, Ugly Duckling, Ambar by Inbar Shapira Lilla My, ,Malinca, Mé Dusa, Stella and Lori, Janet, Alexa, NATA, DANA, Idee

 

זו הזדמנות להודות לכל האנשים הנפלאים שתרמו את זמנם המקצועי באהבה וברצון למען אירוע ההתרמה – כולם, ללא יוצא מהכלל, עשו זאת בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה.