יהודה פוליקר בהופעה למען ילדי מרכז שניידר

הופעה של יהודה פוליקר, אחד האמנים עם הלב היותר-גדול שקמו כאן, היא תמיד אירוע מיוחד. היא הופכת לאירוע מיוחד עוד יותר כאשר היא נעשית בהתנדבות, מכל הנשמה ובמלוא האהבה, לטובת הקמת הפגייה החדשה בבית החולים. הופעה שבאה מן הלב וחדרה לכל הלבבות.
 
12.2.13, נמל תל אביב. אירוע ההתרמה השנתי של נאמני מרכז שניידר. ידידים רבים של בית החולים, תורמים ותיקים וחדשים, מגיעים לרדינג 3 להופעתו של יהודה פוליקר למען ילדי שניידר. פוליקר מופיע במיטב להיטיו, בליווי נגנים וזמרות, וכמו תמיד סוחף ומרגש.
 

באחד משיאי הערב עולה על הבמה לירז מזור, אשר חייה ניצלו לפני קרוב לשנתיים בזכות טיפול מהיר ויעיל שהוגש לה עם הגעתה למרכז שניידר. לירז, הלומדת פיתוח קול, מגשימה את חלומה לשיר מעל הבמה: בליווי יואב ספיר, הקלידן של פוליקר, היא מבצעת לפני הקהל את השיר המרגש "כשתגדל". קשה לדעת מי מתרגש יותר – לירז, יהודה או קהל המוזמנים.
 

האירוע נערך ביוזמתו של רונן טוב, יו"ר הוועד המנהל של נאמני מרכז שניידר, ובהנחייתה של מרכזת העמותה, זיוה כספי. בדברי הפתיחה שלו מציין רונן את ההיענות המדהימה ברכישת כרטיסים ובהענקת חסויות לערב ההתרמה. ואכן, ההכנסות נטו מהאירוע מגיעות לסך של 400,000 שקלים, שייועדו לפרויקט בניית הפגייה החדשה בבית החולים.
 

"ערב זה פותח את פעילות העמותה לשנת 2013 ואנו תקווה שהוא יהווה ציון דרך בעשייה עניפה במהלך השנה, תוך צעידה יד ביד עם הנהלת בית החולים ותוכניותיה, והתגייסות הדדית של כל מי שהילדים המטופלים יקרים לליבו", אומר רונן טוב.
 

פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר , עולה לבמה ומעלה על נס את חזון בית החולים, ובמרכזו, פרויקט הקמת הבניין הנוסף של מרכז שניידר. פרופ' פרס מודה לעמותת הידידים –  "על היותה שותפה משך שנים בהשגת המשאבים הדרושים לקידומו ופיתוחו של בית החולים" – ולכל התורמים להפקת הערב המיוחד, המוקדש להקמת הפגייה החדשה.
 

ועוד לפני שלירז שרה את "כשתגדל" לצדו של פוליקר, העיניים של כולם כבר נוצצות.