מדוושים למען ילדי שניידר

ערב ראש השנה תשס"ט ארגנה העמותה לילדים , לראשונה, מסע אופניים, במגמה למצוא אפיקים נוספים לגיוס תרומות לעמותות , לעמותת נאמני שניידר , ליחסי ציבור ולהידוק הקשר עם קהילות בחו"ל.

היוזמה למסע הראשון הגיעה מאוהד ישראל בליברפול ושגרירות ישראל בלונדון. המסע בן שלושת הימים החל בגליל העליון, עבר דרך הרי ירושלים והסתיים בחצר מרכז שניידר. השתתפו בו רוכב מאנגליה, רוכבת מושתלת כבד משוויץ, עשרים חברי צוות רפואי וסיעודי ממרכז שניידר, וקבוצת רוכבים בראשותו של עו"ד יואב לוי, חבר העמותה, אשר הצטרפה לקטע הרכיבה האחרון. גם ילדי רופאים בשניידר הצטרפו ביום השלישי למסע.

 

טקס סיום מסע האופניים נערך במעמד שגריר בריטניה בישראל, מר תום פיליפס ומנהל מרכז שניידר, פרופ' יוסף פרס, וכלל קבלת פנים לרוכבי האופניים שסיימו את המסע, חלוקת תעודות למשתתפים והפנינג בו לקחו חלק גם ילדי מרכז שניידר.

 

פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר: "רציתי לומר תודה: תודה על הרעיון הנפלא של מסע האופניים; תודה על העבודה הקשה שכרוכה הייתה בארגון והחשיבה שהובילו להצלחת הפרויקט; תודה על הכיף שנגרם למשתתפים וגם לנו כהנהלה עם סיום המסע במרכז שניידר; תודה גם על ההתלהבות והאהבה שתמיד מלווים כל פרויקט ופרויקט; תודה בשם ילדי שניידר".

 

האירוע התקיים הודות לתרומתן של החברות: BMI, IDB, קבוצת פישמן, בראשית מפסגות גליל-גולן, חברת אבגול, פילסברי, Dip It, אגד, Bike Center, אגנטק ורכיבה מתקדמת. תודה לכולם!

 

 

 

 

יום שני, מעלות - תל חי 22/09/08

אי שם בגובה 500 מטר במהלך הטיפוס ואחרי 25 ק"מ של רכיבה חשתי ירידה בביצועים ובחילה, עצרנו, שתיתי משקה אנרגיה בהכנה עצמית של דני וכעבור 10 דקות חזרו כוחותיי. כמעט לרגע כבר חשבתי לסור על עקבותיי ולוותר...

 

יום שלישי, כרי דשא - בית שאן 23/09/09

קמנו ליום חדש מרוצים ורעננים לאחר התארגנות, איסוף הציוד וארוחת בוקר, יצאנו ברכיבה בטיפוס לכיוון כפר נחום, הקפת הכנרת מצפון דרך הגדה המזרחית, חלפנו על פני גשר אריק החוצה את הירדן השוצף בעונה זו...

 

יום רביעי, נחל קדושים, כרמילה, לטרון - מקורות הירקון, מרכז שניידר 24/09/08

דילגנו למקורות הירקון, הצטרפו אלינו ילדים מגילאים שונים ורוכבים נוספים ואיתם רכבנו עד לצומת ירקון. שם המתינו לנו קבוצת רוכבי אופנועים ובהופעה מרשימה ליוו אותנו לבית החולים שניידר. הופתענו מקבלת פנים המזכירה את קבלת "הלוחמים הרומאים בפאתי רומא", בהפנינג גדול עם דוכני אירוח מכל טוב...