נפתח בניין הזכוכית במרכז שניידר: הטוב ביותר, עכשיו טוב יות

אנחנו גאים להציג את הקמפיין החדש שלנו שנועד להשיק את בניין הזכוכית החדש, הפודקאסט הישראלי הראשון לרפואת ילדים שמיועד להורים - "ילדים זה אנחנו" ואת סדרת ההרצאות של המומחים שלנו "שניידר עד הבית"

מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, בית החולים המוביל את רפואת הילדים בישראל, יצא בקמפיין חדש: הטוב ביותר, עכשיו טוב יותר - נפתח בניין הזכוכית החדש במרכז שניידר. הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, ובזכות אנשי מקצוע רבים שהתנדבו ותרמו מזמנם, מציג את בניין הזכוכית החדש של בית החולים ואת השירותים הדיגיטליים החדשים שלו, על ידי סרטון בו השתתפו בהתנדבות חברי להקת ״התקווה 6״, צוותי בית החולים, ילדים מטופלים ובני משפחותיהם, וזאת לצד שילוט חוצות ופרסום בדיגיטל, המציג אנשי צוות מבית החולים לצד ילדים המטופלים בשניידר.

מרכז שניידר חנך לאחרונה את בניין הזכוכית - מגדל אשפוז נוסף הממוקם בסמוך לבניין האבן הקיים מזה כ-3 עשורים. הבניין החדש על שבע קומותיו, אשר נבנה בסטנדרט אדריכלי גבוה מאוד, מכפיל את גודלו הפיזי של בית החולים, מה שמאפשר את קבלתם של ילדים רבים יותר מרחבי המדינה ומחוצה לה.

כחלק מתפיסת העולם של מרכז שניידר, לעשות מעל ומעבר ולקדם בריאות בקרב האוכלוסיה, על מנת שהילדים של היום יהיו המבוגרים הבריאים של מחר, הושקו לאחרונה הפודקאסט של מרכז שניידר - ילדים זה אנחנו וסדרת ההרצאות המקוונות שניידר עד הבית.

השירותים הדיגיטליים החדשים מאפשרים לכל הורה לתינוקות, ילדים ובני נוער, כמו גם לסבים וסבתות, משפחות ישראליות המתגוררות בחו"ל, אנשי חינוך, אנשי מקצועות הבריאות וקולגות מהארץ ומהעולם, להעמיק ולהעשיר את הידע בכל הקשור לבריאות ורפואת ילדים, על ידי המומחים המובילים ברפואת ילדים המעבירים להורים את המידע האמין והעדכני ביותר.